Hey leuke lezer! Hier ben ik dan, Isabel Titulaer, 37 jaren jong en daarmee de nieuwste en oudste medewerkster bij Sociaal Kapitaal. Ik ben geboren en getogen in Sevenum en woon inmiddels zo’n 12 jaar in Horst. Niet nieuw binnen het werkveld van marketing in deze mooie regio, toch vertel ik je graag meer over mezelf en waarom ik bij Sociaal Kapitaal ben gestart.

Een stukje geschiedenis...

Na enkele jaren te hebben gewerkt als projectmanager, rolde ik in 2011 bij Viduro binnen als eerste medewerker naast Peter Deriks (de oprichter en eigenaar). Hier heb ik als Marketing- & Communicatieadviseur bijna vijf jaren volgemaakt, waarin Viduro enorm is gegroeid. Vele leuke klanten, diverse werkzaamheden (van strategisch advies tot event management tot copywriting) en een leuk team maar toch…. Toch kriebelde er iets. Na een hele gave reis naar Cuba hakte ik de knoop door; ik ga mijn eigen wijnbar/restaurant beginnen. 

En als ik ergens mijn zinnen op zet, dan bijt ik me daar ook volledig in vast. Het resultaat: in april 2016 opende ik a Belle aan het Lambertusplein in Horst en startte ik als ondernemer in de horeca. Helaas liep dit niet zoals ik in eerste instantie had verwacht en moest ik de deuren nét geen twee jaren later sluiten. Na een rollercoaster van tegenslagen en weer opkrabbelen startte ik bij Vivara als Sales & Marketing Manager Partnerships; terug de marketing in dus. Hier was ik samen met mijn team verantwoordelijk voor vijf webshops in Nederland, België en Duitsland, van onder andere de Vogelbescherming en Natuurmonumenten. 

Wijnen, wijnen, wijnen

Na twee jaar had ik mijn team zó goed gemanaged dat ze het volledig zonder mij konden. Of was het wellicht de re-organisatie? Mijn contract liep in ieder geval af en dus ging ik op zoek naar een nieuwe uitdaging. Als wijnfreak besloot ik mijn eigen bedrijf te starten; Sparkling Business. Lekker vanuit huis, net zoals iedereen in die tijd (en nu nog) gezellig thuis zat. Met dit eigen bedrijf houd ik me bezig met wijn en alles daaromheen. Van marketingadvies voor wijn- (gerelateerde) bedrijven, tot proeverijen en wijnverkoop. Dat blijf ik naast mijn nieuwe job doen want tja, het is wel wijn hè, daar zeg je geen nee tegen. Alleen niet meer als hoofd tijdsbesteding in de week dus. 

Ik miste het strategisch bezig zijn, de hectiek en uitdaging van diverse projecten tegelijk en de gezelligheid met collega’s. Niets ten nadele van mijn twee honden, die zijn super gezellig maar 1) ze drinken geen wijn, 2) met ze sparren is lastig en 3) ze leiden meer af dan dat ze ondersteunen. Dus, tijd voor iets nieuws! 

Naar Sociaal Kapitaal

Ik kende Jannis en Geert en daarmee ook Sociaal Kapitaal al langer, mede vanuit mijn rol binnen Ondernemersprijs Horst aan de Maas waarvoor ze zijn genomineerd in 2018. De sfeer, het jonge team, de filosofie, waar ze voor staan en de groeiambitie spreken mij enorm aan dus toen ze iemand zochten zat ik snel genoeg aan tafel voor een kopje koffie. Gelukkig was de klik wederzijds want voilà, voortaan mag ik me Strategisch Marketeer bij Sociaal Kapitaal noemen. 

Binnen Sociaal Kapitaal mag ik gaan bijdragen aan de verdere groei en professionalisering van de organisatie, mag ik toffe klanten van advies voorzien én heb ik leuke collega’s met wie ik kan sparren en wijn kan drinken want jaja, dat lusten ze allemaal ben ik al achter! 

Het is even wennen aan een nieuw ritme met op tijd opstaan, je boterhammentrommel vullen en nog niet iedereen live kunnen zien maar mijn stappenteller (en daarmee ook mijn personal coach op afstand Rianne van Oxigym) zijn er blij mee. Het zijn namelijk een paar treden de hoogte in én water haal ik he-le-maal in de kantine in plaats van de kraan direct achter mij. Ik voel me in ieder geval helemaal op mijn plek en heb er zin in!

Wil je mij nóg beter leren kennen en weten wat ik voor jou kan betekenen? Neem gerust contact op!


leesvoer

Dit is ook écht iets voor jou

AI, regelgeving & meer: 5 social advertising trends voor 2024
Advertising
AI, regelgeving & meer: 5 social advertising trends voor 2024
Nu lezen
Een goed offertetraject is goud waard; 7 tips die een gigantische impact kunnen maken binnen jouw organisatie. 
Strategie
Een goed offertetraject is goud waard; 7 tips die een gigantische impact kunnen maken binnen jouw organisatie. 
Nu lezen
Hoe je heel eenvoudig AI gebruikt om je foto's te bewerken
Contentcreatie
Hoe je heel eenvoudig AI gebruikt om je foto's te bewerken
Nu lezen
Bedankt voor je inschrijving. Veel leesplezier!
Oeps! Daar ging iets niet goed. Probeer het nog eens.
what's your story

We komen graag bij je langs!

Wij houden van laagdrempelig, persoonlijk contact en zijn benieuwd naar jouw verhaal. Daarom komen we graag bij je langs voor een geheel vrijblijvende kennismaking.

Laten we kennis maken!