Een krachtig strategisch fundament voor de Summa Groep. Check deze case die pérfect de kracht van HUB73 samenvat.
Een case die de kracht van HUB73 perfect laat zien: in samenwerking met Effecty, Mindworkz, MarketingMakkers, Studio Smelt, Angy Photodesign en Luc Versleijen gingen we aan de slag om Summa Groep nog beter op de kaart te zetten. Dit deden we voor Summa Adviesgroep, voor Acura - twee dochterbedrijven van de groep - en voor de overkoepelende Summa Groep.
De vraag vanuit Summa Groep was eigenlijk heel simpel: ‘we hebben een nieuwe website en een ‘nieuwe smoel nodig.’ Maar de werkelijke vragen achter deze vraag waren:
Met heel HUB73 werkten we samen aan deze opdracht. Onze strategische aanpak liep parallel met de technische realisatie van beide websites: een goed gestroomde communicatie tussen de verschillende partijen was dan ook van essentieel belang. Twee projectleiders vanuit HUB73 en één projectleider vanuit Summa Groep zorgden voor deze heldere communicatie en maakten duidelijke afspraken. Aan de hand van sprintmeetings en concrete milestones lieten we strategie en uitvoering hand-in-hand gaan. Alle betrokken partijen bij HUB73 werkten in hun volledige kracht, wat we terugzien in de eindresultaten.
Chantal Haagmans, algemeen directeur van Summa Groep:
“De jonge, dynamische groep van HUB73 bracht precies de energie en kwaliteiten die we voor Summa Groep nodig hadden én hebben. Wij zijn zeer enthousiast over het proces, de communicatie en bovenal de opgeleverde eindresultaten. Door deze aanpak staat er nu een perfecte basis waar we trots op zijn en waarmee we de komende jaren vooruit kunnen!”
Wij houden van laagdrempelig, persoonlijk contact en zijn benieuwd naar jouw verhaal. Daarom komen we graag bij je langs voor een geheel vrijblijvende kennismaking.
Laten we kennis maken!