In 2024 rolden we voor GroenGilde de Gouden Ei campagne uit. Het doel was om bekendheid genereren van de biodynamische Demeter eieren en de bewuste consument activeren om biodynamisch te kiezen.
We realiseerden een landelijke activatiecampagne en hebben ‘gouden eieren’ verstopt in de eierdoosjes in de winkels. We creëerden hiermee een knipoog naar het Gouden Ticket in “Sjakie en de Chocoladefabriek”. De gelukkige vinders kregen een ‘GroenGilde Eggsperience’: een volledig kijkje in de keuken op de GroenGilde boerderij. Één van de winnaars won daarnaast een jaar lang gratis eieren!
Om de actie bekendheid te geven en mensen naar de natuurvoedingswinkels te trekken, draaiden we een social media advertising campagne via Meta (Instagram en Facebook). We deden dit in twee delen. Eerst maakten we een geheimzinnige video waarin we interesse wekten, vervolgens een verklarende video met praktische informatie over de ‘Gouden Ei’-actie.
Het doel van de campagne: landelijke zichtbaarheid onder zoveel mogelijk mensen binnen de doelgroep van potentiële eindklanten.