CASES

Gossimijne

Gossimijne is een begrip in de regio. Wij mochten aan de slag met hun identiteit en merkverhaal. Ontdek deze klantcase!

GossimijneGossimijne

Grenzeloos genieten bij Gossimijne

Gossimijne is een begrip in de regio als het gaat om tapas eten. Maar ze zijn veel meer dan alleen tapas. Wij mochten voor Gossimijne aan de slag met hun identiteit en merkverhaal. Middels een Golden Circle sessie hebben we relevante input opgehaald waarmee we de volgende vragen twee vragen gingen beantwoorden: wie is Gossimijne? Welke kernwaarden zijn van belang? Vervolgens hebben we gekeken naar de doelgroepen en vooral ook naar wat de doelgroep zelf belangrijk vindt. Het merkverhaal is een mooie brug tussen beiden; waarvoor wil de doelgroep naar Gossimijne toe? Om grenzeloos te kunnen genieten natuurlijk!

Behaalde resultaten

●       Een krachtig strategisch fundament aan de hand van de Golden Circle en een merkverhaal;

●       Restyling van uitingen op social media;

●       Een opvallende online wervingscampagne met enorm bereik.

De uitdaging

De vraag vanuit Gossimijne was om vooral creatief mee te denken in online content. Voordat we aan een social media strategie beginnen, staan we echter stil bij de basis: wat is jouw bestaansrecht? Wat is de identiteit van de organisatie en voor wie doen we het? Waar worden onze gasten blij van en hoe kunnen we ze verrassen? Dát is namelijk wat Gossimijne wil bereiken. Zodat je met een lach op je gezicht de deur weer uit gaat. 

Onze aanpak

Met behulp van de input van Gossimijne, hebben we het merkverhaal geschreven. Dit is de basis voor de communicatie naar buiten toe. Parallel hebben we een wervingscampagne gestart online gezien de enorme krapte in de horeca: de GossiGabbers zijn geboren.

Het concept van de GossiGabbers gaat om kameraadschap: werknemer zijn bij Gossimijne betekent vrienden maken voor het leven. Samen hard werken en zeker ook net zo hard lachen. De GossiGabbers zijn een hechte club met gepassioneerde mensen die houden van het horecavak en zich hier ook in willen ontwikkelen: een club waar je bij wilt horen!

Samen met Jonah hebben we de fotografie en videografie anders ingestoken, en met effect! De resultaten op social media zijn zichtbaar hoger sinds de nieuwe fotografie; meer bereik én hogere engagement.

Volg vooral de socials van Gossimijne, want we hebben nog meer creatieve ideeën en zijn nog lang niet klaar!

En wat vindt de klant?

Yvo Goslinga, franchisehouder van Gossimijne:

“Sociaal Kapitaal denkt mee, is creatief en de samenwerking is erg prettig. We stemmen onderling af wie wat doet en dan wordt het ook gewoon goed geregeld. We vinden het vooral prettig dat er creatief gedacht wordt, zodat we zelf ook geprikkeld blijven.”

Ik wil ook! Ik wil ook!
we doen meer

Andere cases uitgelicht

Bekijk meer van ons werk
what's your story

We komen graag bij je langs!

Wij houden van laagdrempelig, persoonlijk contact en zijn benieuwd naar jouw verhaal. Daarom komen we graag bij je langs voor een geheel vrijblijvende kennismaking.

Laten we kennis maken!
Bedankt voor je inschrijving. Veel leesplezier!
Oeps! Daar ging iets niet goed. Probeer het nog eens.