Wie is dit nieuwe gezicht?
Ja hallo! Marijn hier. Met 24 jaar aan levenservaring op de teller, ben ik de fonkelnieuwe sociale media en contentmarketeer van Sociaal Kapitaal. Ik kom niet alleen met levenservaring maar ook met ervaring in de evenementen- en horecabranche als afgestudeerd communicatieprofessional.
Een beetje meer backstory
Opgroeien deed ik in het kleine Peeldorpje ‘Griendtsveen’ waar mijn jeugd voornamelijk bestond uit het bouwen van hutten tussen de bomen. Tegenwoordig ben ik woonachtig in een iets groter dorpje: Deurne. Ja, die plek van het nummer ‘Het Dorp’ van Wim Sonneveld. Gaat er geen belletje rinkelen? Geen zorgen, het is ook van voor mijn tijd.
Wat houdt mij zoal bezig?
Vraagstukken aanvliegen op de meest creatieve mogelijke manieren! Dat klinkt wellicht een beetje vaag, maar mijn hart gaat dus sneller kloppen van het creëren van content (tekst, video- en fotografie), vormgeven van on- en offline marketinguitingen, het schrijven van teksten, het ontwikkelen van marketing- en communicatiestrategieën en bezig zijn met concepting. Voor deze klussen mag je me altijd aan mijn jasje trekken! Dat doen ze bij Stereo Sunday (festival in Venlo) namelijk ook. In de rol van ‘Social content coördinator’ ben ik verantwoordelijk voor alle geplaatste content online, stuur ik briefings naar interne en externe partijen zoals designers en fotografen, draag ik bij aan het concept en monitor ik wat online veel of juist weinig impact maakt.
En oja ik probeer op de achtergrond nog mijn dj-carrière nieuw leven in te blazen.
En nu dan?
Vanaf 8 april mag ik het team van Sociaal Kapitaal bestaande uit creatieve-fanatiekelingen joinen. Na mijn eerste dag was het direct duidelijk dat er met deze groep mensen mooie resultaten gerealiseerd worden! Ik kan niet wachten om mijn creativiteit ‘in optima forma’ in te zetten en volledig te kunnen knallen.
Voor nu genoeg over deze Brabo, wie weet spreken we elkaar snel! Houdoe hè!